Kumpi on enemmän väärin, kirjan kuuntelu vai lukeminen?

Mikä on oikea tapa lukea, kirja, ekirja vai äänikirja? Voiko kuuntelemista kutsua lukemiseksi? Takakansi-podcastin viidennessä jaksossa vieraana kirjallisuusharrastaja Siiri Kärkkäinen:
https://twitter.com/siirikark

Kerro mielipiteesi aiheesta Twitterissa hashtagilla #takakansipodcast:
https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=%23takakansipodcast&src=typd

Open Culture äänikirjahakemisto:
http://www.openculture.com/freeaudiobooks

Mainittuja kirjoja:

Niemi – Juha Hurme:
https://www.goodreads.com/book/show/36300368-niemi?ac=1&from_search=true

Depressiopäiväkirjat – Anni Saastamoinen:
https://www.goodreads.com/book/show/36299923-depressiop-iv-kirjat?ac=1&from_search=true

Murhalesken muistelmat – Anneli Auer:
https://www.goodreads.com/book/show/31310363-murhalesken-muistelmat?ac=1&from_search=true

When They Go Low We Go High – Philip Collins:
https://www.goodreads.com/book/show/36012897-when-they-go-low-we-go-high?ac=1&from_search=true

The hate U give – Angie Thomas
https://www.goodreads.com/book/show/32075671-the-hate-u-give?ac=1&from_search=true

Näin minusta tuli tyttö – Caitlin Moran
https://www.goodreads.com/search?q=Caitlin+Moran%3A+N%C3%A4in+minusta+tuli+tytt%C3%B6

Valvojana naisten erityistyöleirillä – Risto Joutjärvi
https://www.goodreads.com/book/show/25953244-valvojana-naisten-erityisty-leirill?ac=1&from_search=true

Sapiens – Harari
https://www.goodreads.com/book/show/23692271-sapiens?ac=1&from_search=true

Tutkimus:
GERNSBACHER, M. A. (1985). Surface information loss in comprehension.Cognitive Psychology, 17, 324-363

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s